Termeni și condiții
Data ultimei actualizări: 15 ianuarie 2025
1. Informații despre prestator
Serviciile sunt prestate de SC ReparaRapid SRL, înregistrată în România cu următoarele date:
- Denumire: SC ReparaRapid SRL
- CUI: RO12345678 (exemplu)
- Nr. înregistrare: J40/1234/2024
- Adresă: București, România
- Email: contact@repararapid.ro
- Telefon: +40754831401
2. Obiectul serviciilor
ReparaRapid prestează servicii de reparații și întreținere la domiciliu, incluzând:
- Lucrări de instalații sanitare (robinete, țevi, desfundări, reparații simple)
- Lucrări electrice de mică complexitate (prize, întrerupătoare, corpuri de iluminat)
- Montaj și asamblare mobilier, suporturi TV, perdele, rafturi
3. Modalitatea de comandă și confirmare
Serviciile se solicită prin:
- Apel telefonic la numărul afișat pe site
- Mesaj WhatsApp
- Email la adresa de contact
Solicitarea se consideră confirmată după stabilirea unei programări concrete (dată, oră, adresă) prin conversație telefonică cu reprezentantul nostru.
4. Prețuri și plată
- Prețurile afișate pe site sunt orientative și se confirmă după evaluarea la fața locului
- Deplasarea în București și Ilfov este gratuită dacă se execută lucrarea
- Evaluarea fără executare de lucrări: 50 RON taxa de deplasare
- Plata se efectuează după finalizarea lucrării: cash, card bancar sau transfer
- Pentru persoane juridice se emite factură cu TVA
5. Garanția serviciilor
- Toate lucrările beneficiază de garanție de 12 luni pentru defectele de execuție
- Garanția nu acoperă: uzura normală, deteriorări accidentale, modificări ulterioare
- În perioada de garanție, reintervenția pentru aceeași problemă este gratuită
- Garanția se acordă prin document scris la finalizarea lucrării
6. Responsabilități
Responsabilitățile noastre:
- Să prestăm servicii de calitate cu personal calificat
- Să folosim piese și materiale de calitate
- Să respectăm termenele convenite
- Să oferim garanție conform prevederilor
- Să lăsăm zona de lucru curată după intervenție
Responsabilitățile clientului:
- Să ofere acces neîngrădit la zona de lucru
- Să oprească alimentarea cu apă/curent când este necesar
- Să nu intervină în timpul lucrării
- Să plătească conform acordului la finalizare
- Să anunțe eventualele probleme în perioada de garanție
7. Limitări de responsabilitate
Răspunderea noastră este limitată la valoarea lucrării executate. Nu răspundem pentru:
- Daune indirecte sau pierderi de profit
- Probleme preexistente nedeclarate
- Deteriorări cauzate de calitatea deficitară a instalațiilor existente
- Lucrări executate de alți prestatori după intervenția noastră
8. Anulare și reprogramare
- Poți anula sau reprograma gratuit cu minimum 2 ore înainte
- Anularea cu mai puțin de 2 ore: taxa de 50 RON pentru deplasarea inutilă
- Nu prezentarea la programarea stabilită: taxa de 100 RON
- Suntem flexibili și înțelegători în cazul urgențelor justificate
9. Reclamații și soluționarea disputelor
Pentru reclamații sau nemulțumiri:
- Contactează-ne imediat la +40754831401 sau reclamatii@repararapid.ro
- Vom răspunde în maxim 48 ore și vom găsi o soluție în 5 zile lucrătoare
- Pentru dispute mai complexe, se poate apela la medierea ANPC sau la instanțele judecătorești competente
10. Forța majoră
Nu răspundem pentru întârzieri sau imposibilitatea prestării serviciilor din cauza evenimentelor de forță majoră (calamități naturale, greve, restricții guvernamentale, etc.).
11. Modificări ale termenilor
Ne rezervăm dreptul de a modifica acești termeni. Modificările importante vor fi comunicate prin email către clienții activi și afișate pe site cu 30 zile înainte de aplicare.
12. Legislația aplicabilă
Acești termeni sunt guvernați de legislația română. Orice dispută va fi soluționată de instanțele competente din România.
13. Contact
Pentru întrebări despre acești termeni și condiții:
- Email: legal@repararapid.ro
- Telefon: +40754831401
- Program: Luni-Duminică, 7:00-22:00